A Nintendo Switch Switch Portable Akhirnya Di Sini & Ia kelihatan Awesome

Advertisement

Masukkan script iklan 970x90px

A Nintendo Switch Switch Portable Akhirnya Di Sini & Ia kelihatan Awesome

Namun ada masalah dengan dok Switch - beliau terlalu akbar buat dibawa menggunakan selesa. Sebuah syarikat yang dikenali sebagai Human Things, yang jua melancarkan produk yang sangat berjaya yg membawa audio Bluetooth ke Switch , telah membuat dok Switch baru yg mudah alih & boleh dibawa dengan anda pada mana sahaja anda pergi. Di samping itu, Covert Dock berjaya melakukannya dengan semua fungsi yang sama bagi suis Switch bersaiz penuh.


GENKI: Ciri-karakteristik Dok Covert

Titik jualan utama Covert Dock adalah saiznya. Sebenarnya, ia adalah 10 kali lebih kecil daripada dok Switch asal, yg boleh menjadi perkara akbar apabila anda bercadang buat melakukan bepergian menggunakan Suis & ruang bagasi anda pada premium. Ia sebenarnya lebih mini   berdasarkan hanya pengecas yang datang menggunakan Suis, tetapi dia memiliki seluruh fungsi yang sama seperti dok besar  yg datang dengan konsol. Mewujudkan faktor bentuk yang lebih mini   adalah prongs yang boleh dilipat sehingga menjadikannya lebih mudah alih.

Dock Covert mempunyai port USB-C buat menyambungkan Switch, sebuah port HDMI buat hooking ke gambaran yg lebih besar , & port USB 3.1 buat menghubungkan aksesori. Ia dibina menggunakan reka bentuk yg sepadan dengan pengawal Suis Pro, jadi dia nir akan kelihatan pada loka jika anda menyambungkan Switch anda kepadanya.

GENKI: Harga Dock Covered dan Ketersediaan

Perkara-kasus Manusia sedang mencari pembiayaan buat dok mini   Nintendo Switch pada Kickstarter . Projek ini bermula dengan matlamat $ 50,000 yang sederhana, & penulisan ini, sudah mencapai lebih daripada $ 800,000 dalam pembiayaan.

Sekiranya anda berminat untuk menempah dok buat diri anda, anda boleh menggagalkannya menggunakan harga $ 59, yang setanding dengan harga buat kebanyakan aksesori Nintendo Switch.

Walaupun Hal-hal Manusia sudah berjaya membicarakan projek Kickstarter ke pasaran, terdapat risiko yg terlibat menggunakan sokongan yang satu ini . Pastikan anda menyimpan perkara ini sebelum anda membuang wang yg anda hasilkan.